Dag lieve Daan - Reisverslag uit Solovăstru, Roemenië van Henk en Diana Pas - WaarBenJij.nu Dag lieve Daan - Reisverslag uit Solovăstru, Roemenië van Henk en Diana Pas - WaarBenJij.nu

Dag lieve Daan

Door: Henk en Diana

Blijf op de hoogte en volg Henk en Diana

08 Februari 2024 | Roemenië, Solovăstru

Beste allemaal,

Het is alweer een aantal weken geleden dat we onze laatste blog geplaatst hebben. En dat is niet zonder reden.

Op dit moment zitten we namelijk in een hele zware periode en daar willen we iets over vertellen.

Vier weken geleden is onze kleinzoon Daan van 2,5 jaar plotseling opgenomen in het UMCG. Al snel bleek dat het niet goed met hem ging en zijn wij de volgende ochtend in de auto gestapt en naar Nederland vertrokken.

Uiteindelijk is Daan maandagmiddag 15 januari in het bijzijn van zijn vader en moeder en de opa’s en oma’s overleden.

Ons hart is gebroken en we zijn lamgeslagen. Zo’n klein kereltje los te moeten laten is niet te bevatten en doet ontzettend veel pijn. We weten dat hij nu op een plek is waar het goed is, maar hem te moeten missen is zo ontzettend moeilijk.

De uitvaart heeft in besloten kring plaatsgevonden. Het was een hele intensieve tijd in Nederland en het hele gebeuren zit constant in onze gedachten. Het laat ons niet los. Na de uitvaart zijn we nog twee weken in Nederland gebleven, puur omdat we niet de energie hadden om terug te rijden naar Roemenië.

Op zondag 4 februari zijn we weer terug naar huis gegaan. Met drie overnachtingen zijn we gisteren weer thuisgekomen. Het voelt fijn om weer in het huis te zijn wat zo thuis voelt voor ons.

We gaan per dag bekijken wat lukt en als het even niet wil dan is het ook goed.

We willen ook iedereen bedanken die meegeleefd hebben in welke vorm dan ook. Dat heeft ons erg goed gedaan.

Jezus Hij is overal

Brengt mij veilig naar de stal

Als je ’s avonds niet kunt slapen

Als je bang in ’t donker bent

Denk dan eens al die schapen

Die de heer bij name kent

Jezus hij is overal

Brengt mij veilig naar de stal

En wanneer je soms alleen bent

En je hart is vol verdriet

Denk dan aan de goede herder

Hij vergeet Zijn schaapjes niet

Lieve mensen,

Heel veel sterkte![e-1f618][e-2764]

• 08 Februari 2024 - 15:17

Mannes En Jenny :

Heel veel zegen gewenst in deze moeilijke tijd.

We bidden jullie Gods vrede en rust toe.

Mannes en Jenny

• 08 Februari 2024 - 15:34

Nineke Hoekstra:

Lieve Diana en Henk,

Jullie verslag ontroert me weer.

We bidden voor kracht en troost voor jullie. Om vol te kunnen houden en uiteindelijk het verdriet en het gemis een plek te kunnen geven.

Kwijt raken doe je het niet, maar het draaglijk maken, zodat jullie verder kunnen met je leven en jullie belangrijke taak.

Nogmaals heel veel sterkte!

Groetjes, Nineke

• 08 Februari 2024 - 16:50

Ina:

Lieve broer en zus,

Wij bidden om kracht en Gods liefdevolle Vader handen om jullie heen, wanneer jullie niet verder kunnen zal Hij jullie dragen!!!

lieve groet, Anne en Ina

• 09 Februari 2024 - 18:41

Emmy Klein Wassink:

Lieve Diana , Henk en familie, we willen jullie heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie kleinzoon Daan..Wat een verschrikkelijk verlies..Alle kracht voor jullie om dit verlies te dragen..

Lieve groeten Gerard en Emmy Klein Wassink..

• 10 Februari 2024 - 09:26

Jan Smith:

Heel veel sterkte. Zo triest om zo'n jong mens te moeten verliezen.

• 16 Februari 2024 - 18:50

Froukje Striesenou :

Ach Dianawat een vreselijk nieuws… veel sterkte om dit enorme verlies te dragen