Afscheid - Reisverslag uit Hoogezand, Nederland van Henk en Diana Pas - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Hoogezand, Nederland van Henk en Diana Pas - WaarBenJij.nu

Afscheid

Door: Henk en Diana

Blijf op de hoogte en volg Henk en Diana

19 Oktober 2023 | Nederland, Hoogezand

Afscheid nemen,

Een jaar lang hebben we er naar toe geleefd en nu is het bijna zover. Aanstaande zaterdag vertrekken we naar huis, ons nieuwe huis in Roemenië.

Afgelopen periode was druk, erg druk.

De laatste drie weken waren druk met afscheid nemen. Op 25 september hadden we het eerste afscheid van Henk zijn werk. We hebben een rondvaart gemaakt door de grachten van Groningen en daarna een barbecue. Het was een mooi samenzijn, prachtig mooi weer, al met al zeer geslaagd!

Op 8 oktober hadden we een dienst bij onze gemeente en zijn we officieel uitgezonden. Het was een prachtige dienst en we kijken er met grote dankbaarheid op terug.

In de middag hebben we een mooi samenzijn gehad met mijn familie, was fijn om zo een moment met elkaar te hebben.

Uiteraard hebben we ook onze afscheidsmomentjes gehad met onze kinderen, ook dierbare momenten.

Ik heb nog een mooi afscheidsfeestje met collega's gehad en een avondje met vriendinnen.

En vandaag de 19e was het mijn laatste werkdag en heb ik samen met een collega afscheid genomen van de bewoners van de Capellastraat. Een prachtige locatie waar we met veel passie gewerkt hebben. Maar daarbij ook afscheid van verwanten, ook dat was dierbaar!

Morgen (vrijdag) nog de laatste dingetjes regelen. We moeten naar de RDW om de auto uit te laten schrijven en zo zijn er nog wel een paar dingetjes.

En dan komt de uitdaging om datgene wat we mee willen nemen allemaal in de auto te krijgen. En we hebben inmiddels alweer drie dozen gevuld die bij De Graanschuur staan voor het volgende transport.

We willen iedereen bedanken die op wat voor manier dan ook ons de afgelopen periode gesteund hebben. We blijven jullie op de hoogte houden via deze blog! De volgende blog zal vanuit ons nieuwe huis in Roemenië zijn.

En laat de vrede van God heersen in uw harten,

waartoe u ook in één lichaam geroepen bent;

en wees dankbaar

Kolossenzen 3:15

Henk en Diana Pas

Strada Principala 1

547570Solovăstru

Jud: Mures

Romania

Wilt u ons steunen dan kan dat via het onderstaande IBAN nummer:

NL41 INGB 00059 86 122

t.n.v: Christian Roma Support te Rotterdam, onder vermelding van:

6114 - Solovastru - code 4

Giften zijn belasting aftrekbaar!

• 20 Oktober 2023 - 12:12

Piet En Truus:

Lieve Diana en Henk!

we wensen jullie een voorspoedige reis toe. En we houden contact via allerlei apps. Vrede van God is je gegund! [e-1f64f]

Piet en Truus

Anke:

Een veilige reis gewenst! Gods zegen en vrede zij met jullie [e-1f64f][e-1f3fb]

• 21 Oktober 2023 - 16:02

Jan En Elly Booij:

Veel zegen. Hartelijke groet. Jan [e-38] Elly.